برای ارسال نمونه اینجا کلیک کنید.
مراحل پذیرش نمونه آزمایشگاهی و انجام آنالیز
1- نمونه وارد مي شود.
2- اگر نمونه ارسالي خارج از شرکت باشد از طرف كدام دانشگاه / سازمان / نهاد /..... است.
3- آزمايشهاي مورد نظر نمونه ، جزء به جزء كنترل مي شود.
4- امكانات و تجهيزات آزمايشگاه نسبت به نوع آزمايش درخواستي طبق چك ليست كنترل مي شود.
5- روشهاي آناليز دقيقا خوانده مي شود.
6- ريجنتها يا استانداردهاي مورد نياز براي آزمايش نمونه كنترل مي شود.
7- در صورت نبودن مواد مدت زمان براي خريد ريجنتها ،رفرانس استاندارد ،دولوپ متد کردن ،روشکار آنالیز تخمين زده مي شود.
8-مدت زمان انجام آزمايش به دانشجو یا ارباب رجوع اعلام مي شود.
9-قيمت نهايي انجام آزمايش به دانشجو یا ارباب رجوع اعلام مي شود.
10-بعد از توافق طرفين و نهايي شدن قيمت و مدت زمان آزمايش فرم هاي آناليز مرتبط با نوع نمونه كامل شده و به امضاء طرفين مي رسد.
11-بعد از اتمام آزمايش هزينه از طرف دانشجو یا ارباب رجوع واريز مي شود.
12- بعد از واريز هزينه فيش واريزي به آزمايشگاه و جواب به ارباب رجوع تحويل داده مي شود.
13-نمونه ها تا مدت 6 ماه در قسمت اتاق نمونه طبق شرايط نگهداري و بعد از آن منهدم مي شود.
14- هنگام شروع آزمايشات ،مشخصات كامل نمونه (نام نمونه، تاريخ رسيد ، تاريخ انقضاء، نام شركت /نهاد و... ، ذكر رفرنس و SOP ، Lab No، Batch No، نام و نتايج جزء به جزء آيتمها) توسط كارشناس مربوطه در دفاتر ثبت مي شود.
دانشجو یا متقاضی ابتدا با شماره موبایل
09124147543 (مدیر کل آزمایشگاههای شرکت، آقای مهندس رحیم تقی زاد فرید) تماس برقرار می کند در صورت توافق متقاضی نمونه ها به همراه نامه درخواست آزمون خود را به آزمایشگاه ارسال می کند. نمونه ها به همراه نامه در خواست انجام آزمون، در بخش پذیرش از نظر رعایت حداقل مورد نیازاز جمله شرایط صحیح حمل نمونه، رعایت اصول بسته بندی و شرایط نگهداری مورد بررسی قرار می گیرد. پس تایید شرایط نمونه، نامه درخواست آزمون بررسی و نمونه پذیرش می گردد. پس از آن کارت رسید نمونه به همراه کد آزمایشگاه از طریق پست الکترونیکی به به همان آدرس الکترونیکی ارسال می گردد.
ساعت کار پذیرش:
همه روزه از ساعت 30/8 صبح الی 17 روزهای پنج شنبه: 30/8 صبح الی 13
فرم درخواست مشتری
دریافت نتایج و نگهداری نمونه شاهد:
پس از انجام آزمون های درخواستی و تایید مسئول فنی، نتایج با توجه به نوع آزمونها حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری در یک نسخه آماده و ارائه می گردد. نتایج صادر شده جهت ارائه به متقاضی مدت ۶ ماه در بایگانی آزمایشگاه نگهداری می شود. کلیه نمونه ها به مدت ۳ ماه و نمونه های فاسد شدنی به مدت ۱ ماه در سمپل روم یا یخچال آزمایشگاه در شرایط مناسب نگهداری می شوند که در صورت اعتراض متقاضی به نتایج آزمون، امکان تکرار آزمون فراهم می باشد.
نحوه عقد قرارداد:
ابتدا متقاضی کتبا درخواست انجام آزمون را به مدیریت آزمایشگاه از طریق پست الکترونیکی ارسال می کند. سپس فرم پیش نویس قرارداد با تعیین هزینه آزمونها ظرف مدت ۲۴ ساعت به درخواست کننده به همان آدرس الکترونیکی ارسال می گردد. پس از تایید پیش نویس قرارداد و انجام امور اداری و واریز هزینه قرارداد اصل قرارداد به متقاضی ارائه می گردد.
هزینه آزمون:
پس از دریافت و پذیرش نمونه، حداکثر در مدت ۲۴ ساعت واحد حسابداری اقدام به تنظیم و اعلام هزینه آزمون می نماید که پس از پرداخت هزینه آزمون توسط دانشجو یا مشتری نمونه ها در بخشهای مربوطه مورد آزمون قرار می گیرد. و نتایج برای مشتری ارسال می گردد.
مهم : برای راحتی شما دانشجویان تمام مراحل ثبت نام و اعلام نتایج اینترنتی است.نمونه های شهرستانی های محترم هم از طریق پست یا ترمینال ارسال گردد.
مشاوره دانشجویی : دانشجویان یا متقاضی گرامی جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با آفای مهندس رحیم تقی زاد فرید (مدیر کل آزمایشگاهها) به شماره موبایل
09124147543 تماس بگیرید.